whatever

Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

ja a sevi-ja :-)

alebo dobrodružný poštátnicový týždeň :-)

tak a mám to za sebou.. to "najkrajšie" obdobie života.. viem, že naň budem s láskou spomínať, hoci počas tých šiestich rokov mi to nie vždy prišlo až tak megageil.. no predsa som si to predĺžila, hoci čisté matfyzácke štúdium som zvládla za také 3 roky ^_^ no nikdy neoľutujem, že som rok života "premárnila" na erasme, ani že som kvôli nemu predlžovala. ani to rozhodnutie ísť do GfK, hoci som mohla "robiť kariéru" na SVK.. veď to by som ani nespoznala Jeho.. ktovie, ako by môj život vyzeral, keby som tieto rozhodnutia neurobila? ale nexcem to vedieť! a prvýkrát za dlhú dobu ničoho, čo bolo v minulosti, neľutujem.. lebo to viedlo k tejto parádnej prítomnosti O:-)

no ale pome radšej k deju, večer už je pokročilý, a ja som stále nedospatá.. tak teda 17.6. konečne štátnice.. šla som medzi prvými troma a prvá som odchádzala.. potom čakať na výsledky.. spravili sme všetci, yay :-) sme fakt fakt dobrí :-)

večer sme to oslávili symbolicky na mlynskej.. s dančim, lienkou, miškou, ondrom, R. a baškou. R. doniesol gitaru a s baškou hrali :-) tak sa mi to páčilo.. pili sme magistra a pivo, a black currant vodku.. prišli aj zveva a janka a mirka. mne sa ten večer teda fakt páčil, hoci som ku koncu aj zaspala, bola som z tých štátnic fakt zmorená.

18.6. bolo mega teplo a s miškou a ondrom sme šli na kúpalisko.. potom som šla do školy, kúpila študijnej referentke kvietok a stretla G. .. čakal o dvere vedľa.. dokonca za mnou prišiel! :D povedal 2 slová - "ahoj" a "ako?" a na viac sa nezmohol. ^_^ taký typický G. ... no nemôžem si pomôcť, on je fakt sexy :P

večer som letela do Bergama, no môj CS host sa neukázal.. tak som sa len tak prešla do obchodného centra a našla som bierfest s koncertom The Fresh Fighters.. super boli.. a po polnoci som xcela ísť späť, no nevedela som nájsť cestu.. našla som len rýchlostnú cestu so smerovkou na aeroporto, tak som si povedala, že pôjdem popri a do rána tam hádam dorazím.. ešte som ani 100 metrov neprešla, keď dáke auto zastalo na krajnici a čakalo na mňa.. chvíľočku som mala dosť nahnané, ale bol to taký milý taliansky párik, čo ma na to letisko potom zviezol, lebo že popri ceste je to nebezpečné..

a ráno (19.6.) som letela do Sevilly. :-) tam ma už našťastie čakal náš Schatz. :-) objali sme sa a šli domov :-) dali si "raňajky" a hľadali v knižke asterixa :-) potom sme si dali obed a maminka nás zaviezla do mesta. ako prvé sme si pozreli arénu na býčie zápasy. všetci turisti sa len pýtali, kedy budú ďalšie.. ako celkom zaujímavé to bolo, ale isto by som nešla pozerať, aok tam úbohé býčky vraždia..

potom sme ešte veľa veľa chodili.. po meste a poslali sme aj pár pohľadníc.. len janke som poplietla adresu.. no a potom Plaza de Espaňa, park, orchester a námestie so zombie holubmi.. bola som už potom poriadne uťahaná a mala som mozoľ na prste na nohe. ^_^ šli sme ešte popri riečke a tam sme stretli Schatzovu kamarátku - Bláznivú :-) vždy, keď ju niekedy spomenul, všetci iba vraveli, že je crazy.. ^_^

vo štvrtok (20.6.) sme sa šli doobedu prejsť s Lisou. šla som bez topánok, ale k poludniu bola už zem poriadne horúca :-) liezla som v parku na lanovú preliezku a bála sa, že spadnem, a spúšťala sa na lanovkovej hojdačke :-) Lisu sme oblievali ostrekovačmi, ale nemá rada vodu. aj my sme troška schytali, ale nevadí, lebo teplo bolo :-) na obed o 3 už vždy boli rodičia doma a maminka robila vždy nejaké špeciality :-) poobede sme opäť šli do mesta a mne sa roztrhli topánky, tak som musela takčitak chodiť bosá :-) A. sa mi smial, že zo mňa bude proffessional shadow finder, lebo som celý čas hľadala tieň..

stretli sme sa s Dlhovlasým, čo bolo pre mňa pomerne prekvapenie, lebo ma A. nevaroval.. ukázali mi ďalšie kostoly a zaujímavé budovy a poslali sme pohľadnicu tilkovi :) šli sme do podniku, kde ma megaprekvapilo, že pivo stálo iba 1€. pozreli sme ďalšie "námestia" :-) a potom išiel Dlhovlasý s frajerkou na koncert.. a my sme ešte čoto pozerali a šli domov.. cestou domov sme vyzdvihli A. frajerku, ktorá sa mi páčila, lebo bola tak trošku ako ja :) som sa s ňou rozprávala tak, že som sa len pýtala a ona len odpovedala :D ajajaj ^_^

v piatok (21.6.) sme raňajkovali v meste, typické španielske raňajky :-) a poslali pohľadnicu Scho. šli sme do veľkých záhrad v centre, ktoré boli jedným z najkrajších miest Sevilly. aj Zajačikovi sa páčili :-) bola tam kopa fontán, pávy, kúpele, labirynt, a samozrejme kopa zelene :-) vonku som si kúpila vejárik za 3€ :-) potom sme zase chodili po meste a kúpila som si sandále.. také za pár eur v H&M.. poobede sme potom šli ešte kúpiť zákusky do miestnej cukrárne, lebo sme večer xceli jesť vonku a to je drahé.. večer sme sa stretli s Dlhovlasým a ukázal mi svoju stranu rieky. časť Sevilly, kde býva.. šli sme do nejakej čajovne, kde sme si dali, ako inak, pivo.. a rozprával nám, ako xce zbaliť dcéru svojho šéfa, aby dostal dobré hodnotenia za stáž.. behom večera sa potom z "boss daughter" stala "doctor boss" :-))

chodili sme potom ešte po meste, šli sme sa najesť do takej tapas reštiky, kde sme si dali slimáky, flambované chorizzo, omáčku podobnú gazpaču a tak.. super to bolo.. potom sme sa prechádzali ešte kúsok pri rieke a potom sme šli do rockového baru, kde bol práve akýsi koncert kapely, čo hrala všetky možné pesničky, no zo všetkých som poznala asi jednu.. Dlhovlasému sa to dosť páčilo.. prišiel za nami Pepe, čo bolo super, lebo on je super :-) tak sme potom vo štvorici šli ešte do posledného baru, kde sme si dali chupitos.. asi liter miešaných shotov nám doniesli v krčahu a 3 štamprlíky.. celkom ma prekvapilo, že to bolo pomerne silné, lebo som čakala menej..

Dlhovlasý veľa rozprával a mne to prišlo ako taká úplne sweetest thing. ja z neho priste nemôžem, ten jeho prízvuk, tá jeho hrozná angličtina.. a ako sa snaží.. .ach.. raz dával prípitok na lietadlá, že to robia možné sa stretnúť a chalani sa mu zato smiali.. a ja som povedala, že však ho nechajte, veď je to nice.. tak pepe povedal, že je to "zaujímavé", ako sa mi všetko, čo Dlhovlasý povie, zdá pekné, a ako stále Schatza opravujem.. koniec mi bol.. Dlhovlasý bol asi kúsok opitý a nemal už peniaze, tak sa rozhodol ísť domov.. my sme si dali ešte jedno pivo a šli sme domov tiež.. itak už bolo 5 hodín ráno.. pepeho sme odviezli a keď sa lúčil, dal mi veľa pusiniek na líce.. pripomenulo mi to, ako to v Norimbergu spravil Dlhovlasý a potešila som sa, že ma má rád :-))

v sobotu (22.6.) som potom spala doobeda.. vážne, doobeda.. a to je v španielsku obed o tretej.. potom som zišla dole, keď už sa skoro jedlo, ale ešte sa varilo, tak nás maminka poslala preč, že tam je moc teplo.. a tak mi rafael, Schatzov veľmi zlatý, veľmi pekný a veľmi teplý brat ukazoval videá z Eurovízie :-)

večer sme šli zase na dlhé hodiny venčiť Lisu a na večeru sme si spravili pizzu :-) potom sme sa stretli s Dlhovlasým, jeho frajerkou a Juananom a šli na Hríb. bol stade výhľad na celú Sevillu pri západe slnka. Dlhovlasý mi itak veľa rozprával, čo ma celkom prekvapilo :-) no a potom sme šli na jedno mojito do podniku, čo bol hore, aby sme počkali, kým sa zotmie. prišli za nami José s frajerkou.. keď sme potom šli vyššie, tak sa José čudoval, že aká som vysoká, tak som povedala, že na Slovensku sú všetky dievčatá také :-) nemal s čím porovnávať, takže by mi na to isto aj skočil :-)

potom sme šli ešte do niekoľkých ďalších podnikov a námestí a skončili sme v metalpube.. Dlhovlasému nezahrali metallicu, ale ja som sa potešila, keď hrali Avanged Sevenfold.. nemyslela som, že by niečo od nich mali.. šli sme domov pomerne skoro, ale nevadilo mi to, lebo ma dosť bolela hlava..

aj tak som v nedeľu (23.6.) spala doobeda :-) no a keďže je v nedeľu potom všetko zavreté, šli sme sa len na chvíľu prejsť.. a potom sme varili halušky. halušky quatro staggione, lebo samozrejme v španielsku nie je bryndza.. na moje počudovanie sa vydarili dosť dobre, a dokonca chutili aj Lise! :-) papali sme vonku vo foajé a pili ku tomu mlieko :-) yey.. a videli sme aj jašteričku.. potom sme sa predlho hrali s lisou a zvyškami chleba, divím sa, že ten pes nepraskol :-) a stále mala apetít :-)

v pondelok (24.6.) sme doobedu šli poslednýkrát do Sevilly - nakúpiť suveníry.. kúpila som 2 sety podpivníkov a 3 vejáre. zistila som, že ten môj za 3 éčka bol fakt výhodná kúpa :-) ostatné také drevené v suveníršopoch stáli viac ako 8.. meškali sme troška na obed a po obede sme hneď šli do Malagy.. no to už boli štyri hodiny.. maminka nás nabalila parádne, tak mi pripomenula moju mamu, ako nás vždy nehorázne do BA nabaľovala.. kým sme došli, bolo 7.. šli sme na pláž, yey! a do mora :-)) a jedli roztopenú zmrzlinu.. a potom že pôjdeme do centra.. asi pol hodiny sme hľadali miesto na parkovanie.. tak sme sa šli prejsť.. v parčíku sme zjedli bagetky od maminky a šli sme na prieskumy.. našli sme nemocnicu, minikostolík, slepú uličku s grafiti zajaca a démonickým psom.. no a potom sme šli na hrad. to už bola tma.. vybili sa mi baterky, tak už som len sem tam nejakú fotku sporadicky spravila, keď sa mi ho podarilo na chvíľku zapnúť.

boli pekné výhľady, pekná túra, odraz mesiaca na mori.. došli sme až hore, len o 4 hodiny sme zmeškali otváraciu dobu :-) potom sme našli dokonca aj katedrálu.. a blúdili sme po prístave, keď sme sa nevedeli stade dostať.. a blúdili sme druhým smerom.. a dostali sme sa na pláž a o pol druhej som sa kúpala v mori :-) a Schatz mi rozprával o firme, ale ni o frajerke.. a šli sme do auta, kde sme spali celú hodku a pol.. teda aspoň ja.. no a potom na letisko, kde sme raňajkovali wafličky tiež od maminky.. a odprevadil ma a potom mi ešte kýval, keď som prešla kontrolou.. a povedal, že môžem prísť kedykoľvek zase.. aj maminka to predtým povedala, a že mám zobrať aj Naddi a Scho a Schatza vyhodíme z domu. :-)

bol to krásny týždeň, hoci som sa tešila už na môjho tilka.. Schatz sa o mňa celý týždeň parádne staral a rovnako aj celá rodinka.. tak to bolo super, môcť tam byť s nimi.. a hlavne s ním byť zase.. on je asi fakt jedna z najlepších vecí, čo sa mi v živote stali :-)